igår va en kväll som jag verkligen behövt länge!

Hade en riktigt jäkla rolig kväll igår! Träffade Troy som jag inte sett sen i december då vi firade min 20 årsdag. De var riktigt kul, vi pratade en massa gamla minnen, skrattade och käkade paj med Troys special-hemgjorda-vaniljsås ;) De vart gott iaf!
Eftersom han är så sjukt duktig på att fota så fick han äran att fota Millan, ville ha några riktigt fina bilder på henne som man kanske kan göra någon tavla av ev, men fina bilder på en fin häst är alltid kul att ha! :)
Bilder kommer upp sen! Dom vart helt underbara! :)
 
Nu ska jag ut och ge Gail,Jari och  Gyoni lite morötter, dom står fortfarande och skriker efter Millan... ;(
 
 
(två små minjatyr bilder från igår )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0