längtar efter våren

Har fått riktigt vårkännslor nu och längtar verkligen tills de blir barmark och jag kan börja träna Gail och till jag kan börja cykla och ut och gå igen! Halkade omkull utanför jobbbet imorse och då försvann vårkänslorna på en gång och jag blev bara allmänt trött på snön...

 

Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, heter de ju men nu tycker jag faktiskt att vi väntat alldeles för länge! Och de har varit för kallat och för mycket snö!!

 

I helgen ska jag ta tag i lite saker och hoppas på att det kanske kommer gå att vara ute lite grann utan att frysa ihjäl. Ska städa ur gästrummet, tvätta, ev städa ur min garderob, skriva upp lite övningar och planera hästarnas träning inför våren. Ska även lastträna både Gyoni och Jari och sen ska jag även försöka hinna läsa lite! Blir lite partaj på lördagkväll och sedan ska jag träffa J (hon som jag är kontaktperson till) och vi ska baka lite på söndag.

 

Så har ganska fullt upp i helgen men de ska bli skönt att känna att man är lite kreativ ibland! ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0