torsdag 13 juni

De är konstigt vad tiden går fort egentligen nu har det gått nästan två veckor sedan Millan lämnade oss och det känns som att de va så länge sedan men ändå inte. Man har vant sig men de känns ändå lite konstigt att det bara går en stor och två små hästar där ute i hagen...
 
 
Jenny ska komma och börja rida Gail igen vilke komer bli super kul och bra för både mig och Gail :) Ska verka alla hästarna i helgen och sen är deras vila slut! Då blir det hårdkörning igen! :) Har märkt att både jag och hästarna har behövt lite vila, jag för att jag varit så trött på sista tiden, hästarna för allt med Millan och pga av alla insekter.... Men snart blir de hårdträning! :)
 
Gyoni ska lära sig longering ORDENTLIGT!
Jari ska få bli mer sadelvan
Gail ska få bli musklad ridhäst ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Håller med, ibland är det bäst med lite vila ett tag. Men lycka till när ni sätter igång på riktigt igen!

2013-07-13 @ 15:33:21
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se
Postat av: Stockholmsjenna

Vila behövs ibland för att få en ny gnistra. Lycka till med träningen när ni kör igång! :D

Svar: tackså himla mkt!! :)
Johanna

2013-07-16 @ 12:32:23
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0