Bloppis!!

Har gjort en liten urränsning av hästgrejer, efter 35 täcken, 4 sadlar, 4 träns, 9 schabrak, 6 flughuvor och 15 grimmor så kännde jag att jag iaf kan sälja lite ;) har ju ändå bara 3 hästar var av en ridhäst ;) Så här är lite!
 
Nättäcke/svettäcke stl 105 och stol 115. Aldrig använda bara provade. Så i ny skick 75kr/st
 
Western sadel, Diamond, Har legat på Millan... (mitt Paintsto som inte finns längre..) Bra passform och man sitter som en kung i den! 27 cm mellan Conchos. 5000kr eller bud, ej skambud!! (fler bilder finns!!!)
 
Back on track hasskydd. fungerare riktigt bra, passar storhäst. 250kr
 
 
Hasskydd Eqiu Gard, stl L. 150kr
 
Två fleecetäcekn stl 155, fint skick, lite håriga. 100kr/st eller bud
 
Vintertäcek stl 115. Antingen att ha inne eller under regntäcke. Fint skick lagat på nått ställe men annars i fint skick! 150kr eller bud!
 
 
Fleecetäcke stl 115, sparsamt använt, i fint skick, smutsigt på bilden, tvättas innan det säljs! 100kr eller bud!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Jag som letar Westernsadel. Dock behöver jag nog en större. Vet du något bra ställe där man kan åka och prova ut och köpa westernsadel? :D

Svar: ska du ha sadeln till hästen du har på bilden så tror jag absolut inte att den jag har är för liten! :)
Johanna

2013-07-20 @ 17:43:37
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se
Postat av: Felicia

Jätte fin blogg, hade en westernsadel till min arab förut! :) Skönaste sadlarna.

2013-07-21 @ 14:04:26
URL: http://teamnyrk.blogg.se
Postat av: Nellie Svensson

Hej!
Jag är lite sent ute kanske men, provar ändå. Finns nättäcket kvar som du skulle sälja, om inte, kommer du ihåg vart du köpte det? :)

2014-06-16 @ 13:54:34
URL: http://stallsvensson.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0