vad jag gjorde igår kväll

Va till stallet i Strömgärde igår kväll och hälsade på Stig och hästarna lite. Va riktigt kul faktist, var ju ett tag sen... MEn de va kul att se hur stora Tindra och Undri har blivit dom blir ju liksom 8 år i år!! Jag kommer ju liksom ihåg när dom föddes och dom va pytte små. Kan inte ritkgit förstå att de va snart 8 år sen... Börjar känna mig gammal ;)
 
Nej men de va kul, borstade Tindra, Undri och Freyr och de verkade som att de kände igen mig iaf :) Tindra har blivit finare i kroppen och har gått ner en hel del sen jag dåg henne sist men tyvärr så har väl Undri bara gått upp i vikt... Men nu ser dom verkligen ut som riktigt hästar och inte små unghästar längre ;)
 
Tindra för flera år sedan, här ser hon fortfarande ut som en busig unghäst ;)
 
Undri också de några år sedan, ung och i god  kondition

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0