morgon promenad

Hade en liten natt gäst hemma i natt och de va lilla Tila. Hon fick sova hos oss eftersom att Eve jobbar natt. Har hon tur kanske de blir två nätter till ;) Vi får se helt enkelt!
 
Tog en promenad på skogsvägen med Jari imorse, tror faktiskt ahn tyckde de va rätt skönt och roligt att få komma iväg från dom andra en stund och sen se sig lite om i skogarna ;) De blev ca 20 min och nu har jag bestämmt mig för att de kommer bli 20 min promenad varje morgon. Så tar jag en häst med mig så får dom ut och gå var tredje dag och sen kanske de blir lite längre sträckor på helgen och då kankse de är någon som vill följa med ut och gå så då kanske man kan ta med allihopa :)
 
Så om jag går upp kl 6, fyller på vatten till dom och tar ut allihopa i hagen. Sen går in och äter frukost så är jag ute innan 7 igen. Sen kan jag mocka och fixa iordning inför kvällen. Kanske hinna longera en häst och sen ta en promenad de sista jag gör. Vore helt suveränt!! :) sen + 2 simmturer i veckan så kommer nog både jag och hästarna vara i form till i vår ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0