helgens aktiviteter

Hade sadel på Jari för första gågen här i helgen och det gick riktigt bra! :) nu spände jag ju inget direkt utan la på den och satte fast den bara. Har även börjat longera honom lite i skritt så han får aktivera sig ltie och inte bara tänka på Millan hela dagarna ;)
Tog på Gyoni sadel igår och de va inga problem alls precis som vanligt men den här gången spände jag åt gjorden lite mer men ändå inte fullt och då vart de fast på honom. Han bockade och sparakde bak ut nä jag försökte få honom att gå i skritt i en cirkel. De va inte så poppulärt med andra ord ;)
 
Körde ju hem Gail till Eva i lördags och då började jag med att ta in Millan till småpojkarna medans Gail va hemma. Först skyddade hon Gyoni jätte mkt och släppte inte Jari i närheten men sen så vart dom kompisar, när Jari väl upptäckte att Millan brunstade.... Så va de i full gång med betäckning...! Tur att han är kastrerad iaf ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0