extra sysselsättning

Solen skiner idag och de är bara någon minusgrad. Alledeles perfekt väder, men inte om man jobbar... Skulle så gärna vilja vara ute i solen istället för att stå inne i butiken.. Men et jobb är ju ett jobb varesig de är sol eller regn ;)
 
Fotade hästarna lite imorse i morgonsolen och de blev faktiskt några ritkigt fina bilder :) de kommer nog att komma upp under helgen!
Fick ett samtal idag som har gjort att jag fått lite mer att fundera på och vara förväntansfull över! Mer omde senare!
 
Dara iväg ut till Keling efter jobbet och rider Spöng. De är en liten häst som jag ska hjälpa ägarna med, så hon kommer igång och kan gå ner lite i vikt. De kommer va lite av ett projekt nu under februari och sen får vi se hur länge de håller i sig. De ska faktiskt bli riktigt kul med en häst att rida och träna lite. Har ju mina små busar hemma men med dom är de ju bara lättare grejer från marken, Millan ska inte ridas och Gail har inga skor eller broddar, så tycker de här passar utmärkt med lite extra ridning några kvällar i veckan :)
Och så får jag chansen att träffa lilla Freyja också! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0