en perfekt söndag

 
Har haft en helt perfekt söndag!
Började med smörgåstårta till frukost, tog jag ut hästarna och sedan åkte jag och hämtade Alex och sedan åkte vi vidare ut till Kelinge för lite ridning! Vi borstade och sadlade Spöng, först fick Alex rida lite på ridbanan, sedan en liten bit på skogsvägen och därefter red jag lite så hon fick tölta av sig ;)
 
 
När vi va klara så släppte vi ut Spöngis och sedan styrde vi kosan hem, först lämdade jag av Alex sen åkte jag hem och mockade. Fixade iordning allt inför kvällen, var ute och snackade lite med hästarna innan vi åkte iväg till Kilby.
Red både Gail och Leika. Hoppad lite med Gail och tyckte att det gick riktigt bra för att aldríg har gjort de förr ;) Och är så himla glad för mig själv att jag vågade trava och till och med galloppera på henne igen!! :) Känns ås underbart att rädslan kanske äntligen har släppt!! :)
 
 
Efter ridningen så blev det en skotertur! Timmy och Matte kom och hämtade upp oss, så vi fick åka på släde bakom Matte. Riktigt kul trots att de inte alltid gick så bra ;) En riktigt bra dag med andra ord!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0