Biolight

Provade Biolight på Gail för ca 2 veckor sedan! Jag vart faktiskt ganska så fascinerad över hur bra det faktiskt fungerade och vad man kan göra, jag så skillnad i henne kropp och muskler efter bara en behandling!
Är sugen på att behandla henne denna vecka också men vet inte hur jag ska göra.... Annars kanske jag kan övertala min hovslagare om att köra enbart biolight på Gail och inte massage biten, så blir det lite billigare... Vi får se! Är iaf mkt imponerad och skulle om jag hade möjlighet köpa en egen och lära mig mer och ev ka ut till folk och behandla deras hästar och andra djur, vore ett riktigt roligt jobb!! :)

Saknar min lilla Millan plutt!! Tänk om jag vetat om hur bra Biolight var då,då hade hon kanske kunnat behandlas och blivit bra och vi hade kunnat ha kvar henne!! ;(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0