en eländesdag

Idag va de verkligen inget höjdar väder! Regn och snöblask, visst är de kanske bra för all annan snö så den kanske försvinner men stackars små hästar som får gå ute i detta äckliga väder... :(
 
Egentligen så skulle hästarna få gå ute i natt, eftersom vi ska på 25års fest och inte vill ta in dom kl 4, men när de är sånt här väder känns de ju inte riktigt snällt så jag frågade Ida om hon ville ta in dom ikväll och hon svarade ja! Hon är ju bara för underbar, ställer upp i alla lägen, en riktigt kompis! :) Förstår inte hur jag ska klara mig när hon flyttar ner till skåne och ska börja plugga där....
 
Ida och Strimma för många många år sen...
 
Just nu är jag hemma hos Eva och stefan ska hämta hö, men jag och släpkärran är inte dirket bästa vänner, särskilt inte när den sitter fast på bilen... Har verkligen kämpat och försökt få den dit den ska och jag kom halvvägs innan jag gav upp och lessnade helt...  Nu väntar jag på att Tobbe ska komma och hjälpa mig ;) hehe
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0