so much to do

Kallt som attan imorse men inte hindrade de mig för att ta en ridtur inte! ;) Sadlade Freyja och tog en ny runda, hon måste ju lära sig alla nya vägar! Hon känndes ritkigt positiv och mjukare idag. Trvade mycket i skogen och endel mjukgörande, sen blev de tölt på fina sträckor och en kort gallopp sträcka för att lösgöra henne. Riktigt pigg och allert liten dam :)
 
Ikväll blir de kanske en ridtur till!!! :) Tobbe va hemma och städade i köket nu och har jag tur kanske vi kan rida tsm, blir bara en kortare skritt runda då så de blir nog inga problem, bara jag får me han ut så ;) Sen hoppas jag på att de blir en hemma kväll med film och mys, men Matte ville tydligen att vi skule dit så vi får väl se helt enkelt! :)
 
Blir jobb imorn 9.30-14 sen ska jag få ut allt ur ladan och städa o tvätta. Ska väl även hinna med och ta en promenad med Millan i skogn, träna Gyoni lite och kanske ta två ridturer med?? Vi får se vad som hinns med! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0