måndags bestyr

Har inte krivit sen i torsdags... Så en liten update! Har dela av stora hagen så Freyja och Millan nu går i ena halva och Gyoni och Gail i andra halvan. Så nu får lillhagen vila lite så söndertrampad som den har blivit på dessa två veckor som dameran gått där...
 
Vi har målat klart taket i köket och jag ska bara måla på spiskåpan en gång till sen är alllt färdig målat där inne! Så på söndag drar vi iväg och köper golv :)
Men idag vankas de roligheter! Ska först spänna upp en högre övertråd på G o G hage sen ska jag ta ut mamma Gail och ställa upp henne vid ladan och se hur lillgrabben reagerar på att så själv. Går de bra tänkte jag ta och gå iväg en kort runda i skogen med Gail. Vill s gärna kunna lämna honom i hagen sjävl om Millan går i hagen bredvid för då kan ju Tobbe och jag ta ut varsin häst tillsammans nån dag! :) Vore mysigt!! :)
 
Sen ikväll blir de även alltså målning och städning av övervåningen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0