lite om hur de kommer va i framtiden

Lite bilder på Freyja. Hon kom hem till oss i torsdags och ska va sälskaps häst till Millan :) De kommer främst vara henne jag rider framöver och Tobbe kommer också rida henne, så kul!!! :) Och sen ska jag självklart träna min lilla Gyoni också!! Ska ta ut han ur hagen ikväll nr jag kommer hem, borsta, ta en liten promenad och bara träna lydnad.
 
Millan ska få gå i liten penion över vintern för att se om hon klarar vikten. Förra året åt hon ju inget så hon gick ju ner jätte jätte mkt i vikt..... Tänkte försöka undvika de nu och inte rida utan bara ta lite promenader me henne så hon får komma ut iaf :) Gail får också vila ett tag eftersom att jag inte vill ha med Gyoni ut när jag rider för han är så elak då... Och kan inte ha han gå kvar i hagen själv för då kommer han garanterat hoppa över tråden... och med Millan och Freyja kan han inte gå då kommer han hoppa på Millan vilket han inte ska och samma på Freyja, vill ju inte ha några oberäknade fölisar till nästa år ;)
 
 
Fina Freyja! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0