äntligen kan man beställa den!

Idag har jag beställt hem boken Från Blogg till Business längtar tills den kommer hem! Läser Tyras båda bloggar och är rätt fashinerad av henne! Jag skulle väl kanske inte vilja leva precis de liv hon lever eller göra precis som henne, men hon inspirerar! Jag vill också driva eget företag (eller fler) och känna att jag samtidigt kan ha mitt privat liv och en karriär! :)
 
Men man måste ju börja någon stans så ska kika lite på möjligheter till hovslagar utbilnding och jobba samtidigt. Man kan ju inte plugga/ha praktik på heltid utan ersättning när man har ett hus och 3 hästar ;) Ska försöka lösa detta och jag vill verkligen göra de innom en snar framtid!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0