min önskelista!

Eftersom att jag får en himla massa frågor om vad jag önskar mig när jag fyller år tänkte jag göra en lite önskelista här!
 
1. Pressentkort på Gränby - Så jag kan handla kläder och lite annat.
 
2. En vinterjacka - de ska va en jacka som jag själv provar ut oh vill ha, jag är så himla kräsen och hittar typ aldrig en jacka som jag känner jag vill ha och som jag tycker passar mig ;)
 
 
3. Hundraåringen Sällskapsspel - ett spel som handlar om boken, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, har ju läst boken och jag antar att spelet 'r lika roligt som boken ;)
 
4. Pressenkort på Hööks -  så jag kan köpa nya ridkläder (ridskor) lite foder och grejer till hästarna
 
5. Ett ridhuskort - så jag kan åka och träna Gail och Gyoni när jag vill trots mörker, regn och kyla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0