lösrtdag 24 november

har hunnit med lite idag fast de blev en rejäl sovmorgon ;) Slängde ut hästarna i hage, Gyoni fick gå i egen hage idag i ett par timmar. Han ve mer stressade idag än förra helgen...
Vi va iväg till tippen med ett lass skräp. Jag drog iväg till Granngården för att handla foder, och sen till Ica. Stannade vid Eva en stund och pratade lite och kollade på två veckor för tidigt födda tvillingkalvar :) så söta! :)
 
När jag kom hem nu så har jag flyttat Gyoni in till Gail och Millan, mockat och förberätt precis allt för insläppet. Behöver bara blanda maten när betforn har stått till sig sen ta in dom och borsta lite så är de klar´t! :)
 
 
Pappa och Tobbe har hållt på med köket hela dan så snart är väl alla lister och foder på plats. Just nu är de bänken som ska bli inoljad. Ska nog åke ner till Ica när Eve kommer hit och panta lite flaskor och burkar ;) har typ 3 påsar fulla ;) haha
 
Jag längtar efter kyla och snö! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0