6/5-12

Blev rätt sent igår ändå... Va på middag hos fina Matilda! Vi fick grillspett, pastasallad och tzatsiki, hur gott som helst!! :) Sen blev de såklart lite dricka och Eva kom å hämtade mig vid 9 sen så släppte hon av mig hos Matte där Tobbe och resten av Kilbygrabbarna va ;) Eftersom de va lugnt med Gail så stannade jag kvar där och vi kom typ inte hem förrens halv 2! Sen skulle de duschas och fixas och ha sig så klockan va väl typ 3 innan man somnade tillslut ;)

Idag har jag mockat alla boxarna, fyll på med halm och hö. Varit ute och pratat med hästarna i hagen och sen ridit Millan en sväng :) Hon tramsade med sadlen i början så de tog väl typ nästan en timme innan vi kom iväg. Men sen gick de bra, hon va lite stressad i början, för hon verkar inte gilla att va ut ensam. Och sen har vi ju hennes lilla "rädsla" för sumpig mark.... Usch! Hon blir så himla uppstressad men de går ju alltid lika bra ;)

Nu ska jag snart ut å fixa de sista innan dom ska in, gör iordning mat å hälla upp vatten. Sen kanske de bli en stund att bara sitta i solen å ha de skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0