resor resor resor

Håller på och tvättar för fullt just nu. Hängt tvätt till mamma och nu är jag igång med min tvätt. Kollar lite på Vakan emd the Voice (vet inte när jag kollade på de sist!!) och läser lite bloggar i hopp om att hitta nån blogg som kan ge lite inspiration :)


Köpte en tidning igår, en häst tidningsåklart, där de stog en hel del vettiga grejer. Hittade även lite grann om ridresor till alla möjliga länder och platser i världen. Vill så gärna åka på en sån resa nån gång här i livet!!! :)
Men nu är de en annan resa som jag siktar på och som jag verkligen ser fram emot. Allt sparande som inte går till hästarnas sparkonto går till den resan nu. Och vart de blir får ni veta frammöver! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0