Fredagens bestyr

Tänka att jag är upp med tuppen idag med ;) Har klätt på mig och käkat frukost för länge sen, slängt i en maskin tvätt och hängt en också. Funderar på om jag sk ta och rensa ur min garderob idag kankse? Fast ska samtidigt hinna med en massa annat... Får se helt enkelt.

Ska cykla hem till Tobbe idag efter lunch nån gång hade jag tänkt. De är ju så fint väder och de är ju faktiskt riktigt skönt att cykla :) Sen blir de lite ompyssling av hästarna och lite ridning också såklalrt :)

Har hittat en utbildning som jag ska söka till nästa år. Man måste vara 20 och kunna lite mer grejer än vad jag kan nu så får skjuta på de lite ;) Ska även försöka hitta ett sommarjobb som jag tror kan passa rätt bra samt försöka fundera ut hur jag ska lägga upp mitt liv, så jag har grymt mycke att fundera på idag ;) haha


Städar outfiten på ;)


Här ska de nog rensas upp lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0