så fint väder!

Dag belev inte alls som jag tänkt mig faktisk. Men den har varit bra ändå :)

Sov lite längre än vad jag tänkt, va ut med Vilda och käkade risifrutti medans hon sprang runt som en tok i solen. Betalat två räkningar och kollat på lite jobb.

Har även varit ute på långpromenad med Tila och Vilda, gick hemifrån Eve och hem till mig igen :) Skönt men nästan lite för varmt efter ett tag ;)
Nu ska jag alldeles strax byta om och pack lite grejer för ska iväg med Tobbe och Matte till Uppsala. Så ble vingen ridning idag de får bli imorn ist, hinner kanske longera Millan ikväll när vi kommer hem :) Men de ska bli skönt att få komma iväg lite :)

Just de, har fått lite vikaria jobb som extra mattelärare i Östhammar. Greate! Jag som inte har räknat matte på hundra år med de ska nog gå, dom är ju inte så gamla. Skulle ockås kanske få jobba med lite annat med och de får jag väl se vad de blir. Ska dit på måndag morgon och prata med rektorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0