imorn är de fredag

Har varit en enormt seg vecka på jobbet... Helt sjukt verkligen typ inte sålt nått och mått allmänt piss helaveckan typ... Gick ut till mina små hästar nu på kvällen gav dom mat, borstade, och pratade lite med dom och då känndes allt helt plötslige mkt bättre. Konstigt egentligen hur dom kan påverka en så mkt.
Har tur som har två och till och med snart tre :)

Imorn blir de antingen, hitta på nått med Tommy och Erik lr va med Tobbe och Matte. Får se hur de blir med tanke på hästarna och min trötthet ;) haha

nu ska jag dra och skäpa ut mina små hästisar igen :)

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Eleonor - Ridlärare & Tävlingsryttare

Jätte jobbigt att bara stå o se på!, eller som i mitt fall, få ett samtal o va 30 min bort!

2012-03-08 @ 21:49:43
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0