Hur ska jag göra?

Har funderat en hel del i em... Hur jag ska lyckas få Millan att gå upp i vikt...? De bästa för henne vore ju verkligen att hon fick gå på fri tillgång men då har vi ju probelm nr 2, Leika kan antagligen inte gå på fri tillgång för då blir de nog lite för mkt mat...

Så funderar på att ge henne ännu mer Kraftfoder och sen låsa in henne så hon får några timmar att stå och käka hö för sig själv och sen slänga utt mer hö över natten så dom har lite mer att käka. Men de kommer väl heller inte att gå... NEj blir så less på de här nu!!!
Nästa vecka när jag är hemma och är ledig ska jag iaf kunna se till så hon får extra mkt mat. Så vi får väl se hur de blir med henne då hon får ju liksom allt hon kan få för mer äter hon inte heller... Aja, får prova och se, gräset kommer ju snart iaf och då har hon mat helatiden och då kommer hon antagligen att gå upp några kilon igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0