full rulle hela dan

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del för ovanlighetens skull :)

- fodrat hästarna och borstat dom lite
- vetrinären kom och vaccinerade
- fixat med papper om belastningsregistret
- sökt jobb
- skrivit cv
- skrivit personliga brev
- ringt försäkringsbolaget
- fixat med räkningar så de bara e å betala på fredag ;)
- mailat lite
- pratat en massa i telefon
- dammsugit
- tvättat
- varit barnvakt och hundvakt

Allt de har jag hunnit med helt otroligt. De va längesen man va ledig en hel dag när alla andra jobbar... Så imorn blir de mer jobbsökande och kanske en tripp till arbetsförmedlingen? De får vi se, kanske att jag kan lyckas med en ridtur på Millan på kvällen också, vore inte helt fel :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i min stora sköna säng och lite senare ikväll för jag förhoppningsvis sällskap av min underbara prins! :)

Gonatt!

Längtar efter sommaren, så därför en sommrig bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0