fredag 1 juni

Första juni alla redan och sommarvärmen har inte kommit än... (eller ju den kom men försvann lika snabbt igen..) Jobbar på och pysslar med hästarna de är väl de som livet går ut på just nu, samt att hoppas att huset är fint och att vi kan ha chansen att köpa de! Vill så gärna flytta dit, mer än nån kan föreställa sig, men allt hänger ju på konkurensen och pengarna. Men jag tänker inte ge upp tanken om att flytta dit fast de värsta är väl om de inte blir så då vet jag att jag kommer bli riktigt deprimerad....

 

Men just nu är de bara å köra på, jobbar till 18 idag, sen hem och käka lite, städa rummet, plugga och sen duscha och krypa ner i en ren och nybäddad säng! Finns nog ingen bättre känsa än att krypa ner i en ren o nybäddad säng i ett nystädat och fint rum och kännat att man verkligen har jobbat och förtjänat att vila lite :)

 Min underbara pojkvän tar hand om hästarna ikväll så jag får chans att städa och vara barnvakt, han är bara för söt ibland! :)


Min finaste! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0