en händelserik helg!

de har varit en riktigt händelserik helg! Först va ja med Ida i fredag och fixade med mina hästar sen va vi iväg till Strömgärde och hjälpte stig med hästarna innan vi drog hem till Ida en snabb sväng :) Eve hämtade mig och sen va ja hemma ett tag innan de blev en tripp till Öregrund med Stephanie, Tommy och Eric. Drack lite och snackade sen blev de nattbussen till Östhammar för att hämta min fullla älskling som vart på firmafest ;)

På lördagen va de först jobb sen hem å pysslade med hästarna/barnvakt till Alex, hem fixade iordning mig och sen drog vi iväg till Marcus och Niklas för lite grillning och dricka :) Söndagen va rätt lugnt, hem och ut med hästar, va på visning av huset, mockade och fixade, barnkalas och sen hem å sova!

Men nu måste jag försöka plugga en hel del denna vecka för snart är de dax!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0