underbart!

Tänk vad mkt som har hänt på bara 1,5 år! Jag blev tsm med T i mars, skaffade Gail i april, tog studenten och betäckte Gail i juni. Skaffade Millan i Oktober, Gyoni kom i maj och nu i juli har vi skrivit på papper till vårat nya hem! 19 år och husägare.... Tror nog inte de kan bli mkt bättre just nu...! Har väl nästan allt jag drömt om och bättre kommer de bli med tiden!! :)
 
 
Min underbara!! ♥♥
 
 
**********************************************
Va ute och red Gail och hade med Gyoni, tog en kortare sväng och sen hade jag lite skrämselträning med Gyoni, plastsäckar och hösäckarna va rätt läskiga men efter ett tag så gick de bra och dom va inte så farliga längre! ;) Tog också ut Millan och skrämseltränade henne lite samt lite markarbete och hon va så duktig så, hon tyckte nopg att jag va mest korkade som prasslade med påsar över huvudet och under magen på henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0