häst fix och bad

Har varit rätt så händelserik dag idag! Vaknade brevid den bästa som finns, sen va de lite frulle. Lastade Gail och Gyonib och åkte en liten sväng med dom så att lilleman får lära sig lite :)
 
Varit hem till mig och badat och käkat sen tog jag Millan och gick till Almo för att hämta Tobbes cykel å sen cyklade jag hem å millan sprang bredvid :)
Har gett hästarna lite mat och släppt ut dom i kohagen för natten så nu ska jag hem till Ida och umgås lite me henne  sen imronbitti ska jag hämta Eve på arlanda... ska va där 06.40....
 

Spolade av Gail och Gyoni efter transporten, Gail va så svettig och Gyoni full med koskit....

Millan på promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0