Måndag

Hemma och är sjuk känns inte alls bra... Bara 2 dagar kvar på denna månad vilker innebär att jag väldigt gäran hade velat vara på jobbet ohc gett järnet för att komma upp i mina 50000! Men de kan inte alltid gå som planerat. En sak som är bra är att jag iaf har fått lite gjort, låg och sov till halv 12 då Tommy ringde och väckte mig, käkade lite frukost, tvättat, ringt försäkringsbolaget, kollat film och nu ska jag betala lite räkningar bara, sen blir de mer film :)

Helgen har ju varit allt annat än lugn. Kort stund på en fest, Gail blev sjuk och veterinären kom, upp och mocka hos grannen, mocka hos mina andra bus hästar, promenad, klassfest + krogen, mocka igen, köra hö, ta in hästar som inte vill in... Fullt upp med andra ord.
Skulle ta in hästarna hos Lotten igår kväll men de gick ju inte så bra, dom ville inte in och ranver rev sönder grinden så dom fick gå ute i natt... Får se om dom vill in ikväll, de vore skönt för då vet man vart man har dom!

Nu ska jag ner och slänga i en maskin tvätt till sen blir de soffan och film igen :)


Mina små! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0