igår va de fest...

Ja vad ska man säga om igår egentligen? Hade riktigt roligt även fast jag drack alldeles för mkt... Men som tur va så hade jag ju Hanna som hjälpte mig, tack för att du finns! :) <3
Sen blev de BK och de va otroligt gott!! Träffade en riktigt mysko typ, han började snacka om både de ena och de andra men ingen fattade nån ting ;) Bussresan hem va också lite kaos. Fult med folk, och jag fick inte sova för då nöp Tommy mig i näsan hela tiden, jag som va så trött... ;) haha
Men de va tur att han va me för sen när jag och Tobbe fick ett eget säte så somnade vi bägge två och missade att gå av och mamma ringde men fick inte tag på oss... Men jag hade ju ringt från Tommys mobil så han väckte oss så fick vi skynda oss av typ 3 hållplatser för sent... ;)

Så kan de gå när man har lite för roligt och dricker lite för mycket, men de är de värt! :)



Gail mår bara bra och hon verkar inte hålla på och svälja luft längre, vilket känns riktigt skönt! :) Millan äter fortfarande bra och hon gillar sitt nya foder :) Så på hästfronten är allt lugnt för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Martin

Haha spårar ;-)

2012-01-29 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0