2a januari

Dé har varit riktigt skit väder idag och jag har inte alls mått bra.... ´Så inge vidare bra start på de nya året. Och Millan har vi ju problem med, hon får en massa mat men hullar sig inte och äter inte alltid upp den maten hon får. Så nu ringde jag veterinären och frågade om man kunde avmaske henne om hon kanske har mask, men som sagt man brukar ju inte göra de så här års men jag har ju ingen aning om när hon vart avmaskad sist. Så nu kom vi överens om ett Träckprov och så får vi se om de är mask eller inte och när jag fått provsvaren så får vi se hur vi ska göra helt enkelt.

De är mkt att ha koll på när de gäller djuren... Men de ger mkt tbx också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0