funderingar!

Nu sa ju Gail ha föl här i maj och jag är så himla sugen på att betäcka Millan ocså och få ett föl efter henne. Hon är ju så himla fin och lugn så de vore riktigt kul! Men frågan är bara om hon klarar av de men knät och allt...

Hon har ju iaf blivit bättre i knät man ser inte mkt nu när hon går så tror att de pulvret jag ger henne nu gör lite nytta iaf. Sen har hon ju Back on Track skyddet också som säkert hjälper till lite. Så får se hur de bli framåt våren. Carola ska få känna igenom henne och se hur hon känns i muskler också så nu när hon kommer och skor sen får vi se hur vi ska fortsätta efter de.
Tänkte även ta kontakt med Björn och se om han kanske kan hjälpa till lite och komma med bra tips och ideér här längre fram när all is är borta. Han hade ju lite övningar han berättade om tidigare. Jag ska verkligen försöka göra de mesta och bästa för att få henne bra så de går att ta ett föl på henne. Men om de ändå inte går i slutändan så får jag vara glad att jag har henne ialla fall :)

Nu ska jag krypa till kojs och fundera lite mer på de här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0