onsdags bekymmer

vet inte hur jag ska göra. Har några svåra beslut att fatta... ett är rätt jobbigt och kommer innebära stora förändringar på de mesta så vi får väl se hur de blir... Sen är de lite mindre grejer som mest känns jobbiga för stunden... Och så har vi de där med körkortet... Vill ta de men orkar inte plugga och tkr de är tråkigt att plugga...
Blir ockås lite irriterad för att jag i vissa situationer är riktigt feg och inte riktigt vågar göra som jag verkligen vill och känner. En obehaglig känsla som gör att även fast jag vet om de så styr de mig något enormt... Och när jag väl (som idag) tar klivet så kommer de en massa hinder ivägen på en gång. Så typsikt!

Usch! Livet är verkligen inte lätt ibland. Ikväll blir de lite snabb fix med hästarna och sen iväg på föreläsning om Kolik hos hästar, de kan nog bli riktigt intressant.


Känner att jag bara skulle vilja flytta till ett lagom stort hus med ett stortstall och en massa hästar och bara jobba hemma på gården med hästarna! De är de jag skulle vilja göra just nu!!!


Millan i Oktober i sin fina reflexutstyrsel :)


Mina två små änglar i söndags, käkade hö i solen :)


Millan ♥


Gail ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0