torsdag!

Inte skrivit på några dar nu! Men kan säga att jag mår bättre nu iaf. Jobbet rullar på och de är ju en ny månad! Mitt mål denna månad är 100 000 i Tb. Har börjat bra med nästan 12 000 så bara 88 000 kvar ;)
De har varit lite mkt på jobbet just nu men de mesta, leverera, hålla koll på saker hit och dit, jobba kväl och samtidigt vara hästvakt till grannen + ens egna två kusar, livet är inte lätt då direkt! ;)

Har lyckats fått tag på en tjej här i sverige som har hjälpt mig med ägarbeviset på Millan så nu har jag fått en direkt kontakt på APHA som hjälper mig med ett nytt ägarbevis  :) Så de ksa skickas in imorn så de är klart :) Måste bara hitta på mitt pass så jag kan kopiera av de... Men de ska väl gå de me.

Så nu är de, hitta pass, skriva papper, scana och sen duschen och sängen som gäller!


Gail och Millan i somras!

Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-03 @ 17:23:48
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0