månda igen!

slänger upp lite gamla bilder senare idag/ikväll. LR gamla och gamla de är från förra året :)

Igår blev en riktigt soft dag, vaknade upp hemma hos mig, käkade frukost åkte till hästarna.Gav dom lite mat och fotade. Sen fixade jag lite med bilder och kollade på lite gamla bilder och sen ut och ge hästarna igen, drog iväg in till stan och handlade lite hästfoder :)
Kvällen spenderade vi hemma hos mig i tv soffan, jag sov och resten kollade på Wallander ;)

Alltså en riktigt lugn dag! :)


Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-29 @ 14:00:54
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0