måndag igen

I lördags hände de lite grejer vill jag lova men de blev en lyckad kväll ändå :) träffade lite folk som jag inte sätt på väldigt länge! Kul att få prata lite och bara umgås :)
 
Söndan bestod av sen frukost och utsläpp av hästarna sen lite  eldning av sopor från vedboden. Sen gick vi faktiskt och la oss en stund på dan, äkta pensionärs stil ;) haha men jag somande faktiskt och vaknade av att mamma ringde och frågade när vi skulle komma och fika och då blev de full fart. Upp och mocka, bära in hö och sen iväg till dom.
Resten av kvällen blev bara lung :)
 
 
Ikväll blir de nog vedkörning men helst av allt skulle jag vilja, laga mat, slänga in lite tvätt, ta in hästarna och bara va ute i stalet och mysa med dom och sen gå in och läsa en bok :) Men de lär väl inte ske.... ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0