en ganska så bra fdelsedag än så länge

Hade en riktigt bra morgon! Blev väckt av min älskling som kom med blommor och paket :) Sen blev de lite morgonmys innan vi klev upp och käkade frukost.
 
Tog ut hästarna och mockade Millans box. Sen tog jag en kortare skogspomenad med Gyoni. Vilket inte va så himla lätt med tanke på all snö och att han gärna ville gå fortare än mig... Men han ska ju lära sig så de är bara fortsätta att gå och öva på att stanna när jag vill mm... Inte så lätt när han samtifigt en lite mammig när han är i skogen och inte ser dom andra ;)
 
Efter jobbet nu så ska jag hem och ta in busarna lite snabbt och sen hem till mamma och pappa och käka middag! :) Mysigt! :)
 
Jenny va hem till oss idag och de ska bli kul att se vad hon skrivit om hur allt har gått! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0