två pissjobbiga dagar...

Asså har haft två riktigta skit-dagar på jobbe! Blir så less! Allt går fel och bara strular.... Men som tur är så har man ju en litn stund på kvälllen som man kan få ta vara på och bara göra saker som gör en glad! :)
Ikväll kommer Jossan och ska massera Millan och sen funderar jag ev på att verka henne lite om jag hinner. För ska iväg till Uppsala och hämta Eve som kommer hem från Azorerna ikväll.
Men lite hästpyssel hinner jag me iaf :) Ska även kika lite mer på Gyoni eftersom veterinären kommer ut imorn så vill jag tempa lite nu och se hur de verkar. Han har ev pungbråck lr nått sånt trodde vet när jag ringde dom imorse... Så får se hur de slutar... :(
 
Men jag tänker iaf positivt och hoppas på de bästa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0