tisdagstankar!

Ikväll efter jobbet ska jag iväg och shoppa en vattenkokare, ättika och doft/luft uppfräshningsgrejer ;) Sen blir de nog skrubbning av lite tak och så är jag bra sugen på att longera Gail ikväll. Men får se hur de blir med de hästarna har ju kommit lite i andra hand nu och de känns inte bra... Men bara jag får hagen fixad hemma så kan jag ta dit dom och då är dom på samma ställe som en själv och då ska de nog bli lite enklare att bara kunna gå ut och pyssla och greja med dom :)
 
Är enormt sugen på att kika på en film, krypa ihop i soffan under en filt och ha en massa tända ljus och bara ha de mysigt! Riktigt sugen på de ikväll faktiskt!! Men de lär väl inte heller bli av eftersom att Tobbes morfar och mormor kommer i eftermiddag och då vill han nog träffa dom ikväll.
 
 
Älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0