måndag och allt började fel...

hade lite otur imorse.. klev på fel buss på väg till jobbet och fick total panik när jag upptäckte de!! Fick ringa mamma som fick komma och hämta mig och köra mig till busstation där jag precis hann med bussen...!
Sen har de väl flutit på rätt bra :) jobbade till 4 sen hem och tog hand om sotarenoch han även med att gå en runda i hagen och kollade staketet upp emot skogen. De såg väll rätt bra ut kanske blir att höja det där med ev.
 
Har varit på 6års kalas och sen hunnit med en snabbis till Ica. Har betalat en räkning och nu ska jag sätta iordning en massa papper och sen blir de duschen och hem och lägga sig. Klockan börja bli lite....
 
 
Gonatt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0