Mina järn!

1. Körkort
Ja har alltås tänkt ta mitt körkort här innan sommarn! Så de jag måste göra nu är att plugga teori som en galning!! Och lära mig allt + att lära mig små finnesser som att backa runt gathörn och fickparkera ;) Sen ska jag såklart köra lite mer än vad jag gör nu... Men svårt när pappa och jag inte riktigt kommer överens när jag ska köra... Men jag ska ta de iaf :)

2. Mary Kay
Bli fristående hudvårdskonsult innan sommaren! Klara mig igenom olika klassser och gå en massa utbildningar. Känna att jag kan gör nått som verkligen är roligt och kanske ha de som jobb? Vill satsa på de här nu så får vi se hur de går! Eftersom att de är jag som gör de så kommer de går hur bra som helst!

3. Hästarna
Försöka få upp Millan ordntligt i hullet och sedan börja träna henne mer. Så hon verkligen kommer igång och mna kan ta längre turer med henne och att jag kanske kan lära mig lite mer finlir på henne :) Men allt hänger på hennes vikt...
Sen är de Gail och fölet. När fölet kommit blir hon ju mammaledig ett litet tag till sen blir de träning för henne med! Då ska hon först komma i kondition och sen få upp lite muskler innan jag tänkt prova hoppning på henne, kan bli intressant :) Fölet ska bara få vara och lära sig grunderna typ gå i grimma och grimmskaft typ ;) bara basic där liksom!

4.Jobb
 Visst vikarie är jag bara till sommarn, sen då? Försöker fixa bra sommar jobb och sen såklart bara köra på med MK och kankse kna få de som mitt jobb? Funderar ev på att börja plugga i höst eller till våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0