mår inte direkt bättre...

Har så sjukt ont i huvet och magen men jag kämpar på ändå! Snart är de lunch också och då kanske de blir lite bättre? Vem vet...

Fint väder är de idag iaf, alltid nått att glädjas över! Har fått några fler dagar här fram i maj som jag kommer kunna jobba så de känns skönt :) De jobbiga är bara de att jag fick jobb den 4e maj, den dan Gail beräknas föla... Får väl se om hon kanske hinner med de innan lr om de blir efter. Vill ju vara med! :) Skönt att de är fint väder för hästarnas skull iaf så dom slipper regn oc rusk för en dag åtmindstonne!!

nu ska jag kila iväg på lunch och se om de kanske blir bättre efter att jag fått i mig nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0