ingen storm och ingen utgång

Blev ju ingen riktig snöstorm idag inte och tur va de för hästarna så dom fick komma ut lite :) Dom stog inne till lunch då Millan äntligen ätit upp sitt hö... Så de va bara på med vintertäcken utifall att och sen skicka ut dom så jag kunde mocka!



Nu efter em fikat så har jag städat och plockat undan här inne och snart ska jag ut till hästarna igen så dom får lite kvälls mat :) Sen blir de smörgåstårta ikväll, hur gott som helst! :)
Ida va sugen på en utgång och visst är jag lite små sugen men känns taskigt att lämmna T ensam nu när vi ska ta hand om hela gården och jag måste ju orka upp imorn! Sen har jag inte så mkt pengar på kontot heller och vet att en kväll på krogen inte bara går på 200kr... Så blir nog en hemma kväll iaf!

Kommentarer
Postat av: Petra Dahlén

Min farbrors fru kommer antagligen rida honom någon gång den förstaa månaden och de två sista är det meningen att han ska på tränaing. Men som sagt är inte helt 100.

2012-04-07 @ 08:28:12
URL: http://petadahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0