what a day

har varit en minst sakt konstig/jobbig/roligt och trött dag. Gick sådär på jobbet, men även fast de gick halvdåligt så måste jag säga att jag har haft rätt roligt ändå, snacka en massa och skrattat :) Känns riktigt skönt när alla va där idag de blir en helt annan stämming i grupppen, roligt! Ett skönt gäng med grabbar som man kan prata och skratta med (men ibland pratar de lite för mkt snusk) haha fast de är jag ju va i sen gymnasiet med alla dom killarna med ;)

Imorn blir det stan med Eve, hon ska handla lite och jag är väl mest sälskapsdam. Men kan va kul de med =) Sen blir de middag hemma och efter de antingen utgång i stan lr kanske en trevlig kväll hemma hos Carro och Timmy :)


Ska väl hinna med en tur på min lilla tuss i helgen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0