söndag kväll

Såklart så funkar de inte att lägga upp bilderna från idag på min pissdata!!! Blir så irriterad!

Hann med att rida ut en sväng på min lilla Gaili em och så har jag nu varit på mitt första yoga pass för terminen. Känns riktigt skönt att börja igen men så va de ju de här med vigheten... Förra året när jag gick så blev jag vigare efter några gånger och jag hoppas verkligen att de ska bli samma nu för jag har verkligen tappat allt i vad vig innebär ;) Men jag kom ihåg en hel del av alla olika övningar och ställningar och de känns bra för d¨å behöver jag inte lägga så mkt energi på att kolla på instruktören. Nackdelen med att börja är att jag känner av axlarna igen... men har jag tur går de väl över...

Nu ska jag käka lite mat och sen hoppa in i duschen för efter de blir de film! :D


Tobbe, trasiga glasögon...

Glada ;)

Fick lite problem på vägen så Eve kom och räddade oss

Eve -The Rescue team

on the road again

Snodde lite bilder från Eves fb ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0