torsdag snack + helgbilder!!

Har inte skrivit så mkt de senaste dagarna men de har inte hänt så mkt heller.... De har bara regnat och varit dåligt väder så har inte kunnat gjort så mkt... Va och simmade i tisdags vilket gick riktigt bra :)

Ida ghar jag longerat Gail, skulle ha ridit egentligen men fick mina pakt idag, ett med reflexgrejerna  och sen ett fleecetäcke :) så de blev utämtning och fix med de så de blev lite sent... Men imorn ska hon verkligen få komma ut och springa av sig lite. Även Millan ska nog få sig en ridtur då :)

Jobbet har gått strålande denna vacka så på den punkten ha rjag inget att klaga på! :)

En sak som jag verkligen vill klaga på är Hööks... Beställde ju ett hästreflextäck, benreflexer, väst och reflexhandskar, men täcket och västen va i samma nyans (lite mörkare) oc benreflexerna och handskarna va i en annan mer reflexrosa nyans... Så lite missnäjd är jag nog...

Här komme rlite bilder från helgen också!! Bättre sen än aldrig ;)


Eva och Skejer


Luring som jag red

Ridtur!! :)

Massa man!!

Millan, Leika och Gail när Millan äntligen kommit hem :)

Tobbe och Millan

En suddig bild på Tobbes premiär tur på Millan :)

Pigg och glad Millan med monster ögon ;)

Nu ska jag ut och prata med min lilla älsking som är ute i verkstan :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0