tisdag tisdag

Förmiddan har gått lite småtrögt men ändå framåt. Sålt lite och snackat me endel idioter, men de kommer man ju aldrig ifrån tyvärr...

På lunchen traskade jag upp till Djurelit för att kolla efter en täckesgjord men de hade dom inte.... Så gick in på Klädfabriken och köpte ett par leggins ist, va väl inte dirket just sånna jag letade efter men dom va rikigt sköna! :) Men får väl ta och köpa nått par til i helgen :)

Va in på Hööks och kollade lite igår kväll och då såg jag att dom hade Höst rea, hittade ett jätte fint vintertäcke för bara 299... Lite sugen på ett sånt till Gail... Men vi får väl se vad Tobbe säger när vi åker in på lördag, han kommer väl antagligen stoppa mig från at köpa både de ena och de andra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0