ridtur x 2

Har varit ut på en tur på lilla Leika, första skrittrundan sen efter fången. Och hon gick riktigt bra och va pigg och glad, blev 20 min. Så de får väl bli lite longering och kanske en till kort tur på henne i helgen igen.

Gail fick också bara en skrittrunda för hon ville först inte in ifrån hagen ens en gång. Så därför tog jag Leika först, sen när jag väl fick tag på Gail så hade de hunnit blivit mörkt så då fick de bara bli en sväng fram till Kilbydammen och tilllbaka, blev väl typ 25-50 min i skritt. Hon gick också på bra och va inte lika feg som hon brukar vara :)

Nu är de bonde söker fru och sen ska jag sova så jag orkar sälja en massa massa imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0