igår va de söndag och då hände de här!

Eva och jag packade in kontaktbarnen i bilen och kopplade på hästtransporten, styrde bilen mot den stora stade. Vi lämande av ungarna och sen bar de av mot knutby.
Vi träffade Camilla, pratade lite och sen tog vi in hästarna.

(nu va de så att internet inte ville aom jag ville, men här skulle de vara en bild på Eva och Skejer, hästen hon fick rida. Och sen en häst på Luring, hästen som jag red på)

Luring va en riktig lite filur. Ibörjan fick man verkligen jobba för att han skulle gå fram men han gick riktigt fint! :) se när han fick gå sist va de inge kul alls så då fick jag nästan jobba ihjäl mig... Sen på tillbaka vägen va de fullfart på honom-. Han ville helst bara springa och han bockade med mig två gånger :p

När vi kom tillbaka va de pappars skrivning och sen lasade vi Millan och började åka hem. När vi väl va hemma och skulle lasta av gick de inte så himla bra. Millan stod bara och skaka och när hon skulle backa av transporten så halkade hon på rampen, slog i knät och huvudet... Men hon klarade sig rätt bra, så ho blev inte halt iaf, men är lite orolig att hon ska vara rädd att bli lastad... får prova lasta henne i helgen igen :)

Trodde att Gail skulle bli överlycklig över att se Millan men hon jagade bort henne och försökte skydda Leika från Millan. Toka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0