helgens bravader

Har hänt endel i helgen. Fredag började med mat hemma, sen kom Tobbe och käkade han me ;) Efter de blev de en massa snack till sent på kvällen.
Uppstigning tidigt igår morse för Ålandsresa :) Då blev de buffé och sen en massa dricka och en massa inhandlingar!! ;)
Men blev en tidig kväll, vilket va riktigt skönt! Sov lagom länge imorse och sen blev de frukost. Tobbe följde med mig och Alex till hästarna så Alex och jag fick rida en sväng (och tobbe fick hålla i Alex häst) hehe :p

Varti ute i lagårn och kollat på Tobbe när han gjorde rent kalvboxar, men inte fick jag vila inte, nej jag fick slava jag ;) fösa kor, ge kalvar mjölk, slänga ner halm, diska hinkar och grejer... ;)
De blev en promenad med Gail, Leika och Eva och sen fick jag assistera ute i verkstan, fick hjälpa till när tobbe meckade, lr ja jag pumpade lite på domkraften och hjälpa Mattias att snickra lite :)

Nu blir de film och sen sova! :)
Gonatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Vill du bli länkad i min blogg? Passa då på att vara med i DAGENS BLOGG. Lycka till :D



http://nathalienyren.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

2011-10-03 @ 01:26:23
URL: http://nathalienyren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0